Ο κατάλληλος εκπαιδευτικός
* Αγαπά την εργασία του
* Αγαπά την εργασία του
*Έχει ικανότητα επικοινωνίας με τους μαθητές του
* Έχει ικανότητα να περνάει θετικά μηνύματα
* Προωθεί εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες στην τάξη
* Μπορεί να εντοπίσει παιδιά που διαφέρουν από τον μέσο όρο
* Διατηρεί καλές σχέσεις με τους γονείς των μαθητών του
* Έχει δυνατότητα επέκτασης της οικογένειας στο σχολείο
* Μπορεί να λειτουργεί ως θετικό πρότυπο για τους μαθητές του
Ο ακατάλληλος εκπαιδευτικός
* Βλέπει διεκπεραιωτικά την εργασία του
* Βλέπει διεκπεραιωτικά την εργασία του
* Δεν έχει συναισθηματική επαφή με τους μαθητές του
* Αγνοεί τους κανόνες συμπεριφοράς (π.χ., μιλάει στο κινητό του ή καπνίζει μέσα στη σχολική τάξη)
* Αποδέχεται τη φασαρία στην τάξη του και αδιαφορεί γι΄ αυτήν
* Αποδέχεται τη φασαρία στην τάξη του και αδιαφορεί γι΄ αυτήν
* Αδιαφορεί για τα συναισθήματα των μαθητών του
* Δεν περνάει σωστά παιδαγωγικά μηνύματα στα παιδιά
* Βλέπει μαθητές να εκδηλώνουν αντικοινωνική συμπεριφορά ή να έχουν προβλήματα και αδιαφορεί
* Επιτρέπει σε παιδιά να αποκλείουν ή να παρενοχλούν συμμαθητές τους
*Από την κ. Αλεξάνδρα Καπάτου, Ψυχολόγο-Παιδοψυχολόγο.
*Από την κ. Αλεξάνδρα Καπάτου, Ψυχολόγο-Παιδοψυχολόγο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου