7 Ιουν 2008

Αλλάζουν όλα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Στην απόρρητη έκθεση αξιολόγησης του Ινστιτούτου που εξασφάλισε «Το Βήμα» προτείνεται η δημιουργία εννέα νέων τμημάτων αλλά και η επαναδιατύπωση των στόχων του Ινστιτούτου. Στη «μελέτη αναγκών και στοχοθέτησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου» αποτυπώνεται η εικόνα ενός Ινστιτούτου απογυμνωμένου από διοικητική και υλικοτεχνική υποδομή, το οποίο δεν είναι σε θέση να εκπληρώσει την αποστολή για την οποία δημιουργήθηκε. Απαιτείται δε άμεση λύση καθώς το Ινστιτούτο ανέλαβε φέτος κατ΄ αποκλειστικότητα την εισαγωγική επιμόρφωση των πρωτοδιόριστων εκπαιδευτικών, ενώ θα χειριστεί επίσης τα ζητήματα των νέων αναλυτικών προγραμμάτων και των νέων βιβλίων στα σχολεία.
Όπως τονίζεται στην έκθεση αξιολόγησής του, το Ινστιτούτο πρέπει να αποκτήσει νέου τύπου οργάνωση με τη δημιουργία των τμημάτων:
- Μαθητικού Πληθυσμού. Θα αναλάβει τη σχεδίαση γνωμοδοτήσεων και θα εξειδικεύει τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας σε θέματα που αφορούν την είσοδο, την προαγωγή, την αποφοίτηση και την ένταξη στην αγορά εργασίας των μαθητών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
- Διδακτικού Προσωπικού. Θα διαμορφώσει κριτήρια για την πρόσληψη και εξέλιξη του διδακτικού προσωπικού, τις ανάγκες επιμόρφωσής του και τη σχεδίαση επιμορφωτικών προγραμμάτων.
- Υποδομών. Θα καταγράφει τις ανάγκες σε κτιριακές υποδομές και εξοπλισμό κτιρίων για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
-Εξοπλισμού και Νέων Τεχνολογιών. Αντικείμενό του ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού υλικού και του εξοπλισμού των σχολείων.
- Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας. Αντικείμενά του η εκπόνηση προτάσεων και μελετών για τα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων, η σχεδίαση διαδικασιών συγγραφής και παραγωγής διδακτικών βιβλίων, συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού, η σχεδίαση προτύπων και μεθόδων εκπαιδευτικής αξιολόγησης.
- Οργάνωσης. Αντικείμενά του η διαπίστωση των οργανωτικών δυσλειτουργιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκ παίδευσης και η σχεδίαση νέων οργανωτικών λύσεων και σχεδίασης πληροφοριακών συστημάτων.
- Αξιολόγησης Αποτελεσματικότητας . Αρμόδιο για την ανάπτυξη μεθόδων αξιολόγησης, τη στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και την τεκμηρίωση προτάσεων για εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Ανάλυσης Περιβάλλοντος. Αρμόδιο για την ανάπτυξη μεθόδων και διαδικασιών ανάλυσης των τάσεων του διεθνούς και του ελληνικού περιβάλλοντος σε θέματα παιδείας και νεότητας, την εξαγωγή συμπερασμάτων και την τεκμηρίωση προτάσεων για εκπαιδευτικές παρεμβάσεις.
- Εκπαιδευτικής Ερευνας. Αρμόδιο για την προώθηση νέων ερευνητικών κατευθύνσεων που σχετίζονται με την εκπαίδευση και τη νεότητα, τη σχεδίαση διαδικασιών συλλογής, αξιολόγησης και ταξινόμησης των δημοσιευμένων επιστημονικών εργασιών και τη δημιουργία αρχείου μελετών.

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

1 σχόλιο:

Xrysostomos είπε...

Αλλαξε ο Μανωλιός;

 

Free Visitor Counters
Vitamin Shoppe Coupon Codes