
«Αυτό που επιχειρεί ο ΟΣΕ είναι να φτιάξει ένα σταθμό με τεράστιες υποδομές, αφού σχεδιάζει την κατασκευή αποβάθρας 260 μέτρων, στην αρχή του πευκώνα, που για να γίνει θα πρέπει να κοπούν τα περισσότερα δέντρα, τη στιγμή που δεν έχει δοθεί από τον ΟΣΕ ούτε μελέτη σκοπιμότητας ούτε κυκλοφοριακή μελέτη του έργου. Αυτό δίνει το δικαίωμα στο δήμο να κάνει ασφαλιστικά μέτρα ζητώντας να σταματήσουν οι εργασίες», είπε στην «Ε» ο Παναγιώτης Τερζόγλου, μέλος της δημοτικής παράταξης Ανοιχτή Πορεία Δράσης και μέλος του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Ετσι, η δημοτική παράταξη Ανοιχτή Πορεία Δράσης έχει ήδη μαζέψει υπογραφές των κατοίκων ενάντια στην κατασκευή του έργου και στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου θα τις υποβάλει, απαιτώντας τη λήψη μέτρων προς την αποτροπή της κατασκευής αυτού του «τερατουργήματος», όπως το αποκαλούν.
Στο πλευρό των κατοίκων βρέθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Φώτης Κουβέλης και Περικλής Κοροβέσης. Τη συμπαράστασή τους εξέφρασαν με τηλεγράφημα η δημοτική κίνηση Ανοιχτή Πόλη, Αριστερό Σχήμα Ιλίου και ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ του Κορυδαλλού, όπως και το Παναττικό Δίκτυο Κινημάτων Πόλης και Ενεργών Πολιτών.
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
1 σχόλιο:
Εδω εκοψαν ολα τα δεντρα κατα μηκος των γραμμων...Την εκαναν τη περιοχη εργοταξιο...ενω θα μπορουσαν το ολο εργο να το κανουν υπογειο...
Δημοσίευση σχολίου